Scroll

KAMPANYA KURALLARI

NASIL HEDİYE SEÇEBİLİRİM?

Isıcam’dan kazanarak biriktirdiğiniz puanlarınız ile her ay güncellenen ve yeni ürünlerin eklendiği isicamciyiz.biz web portalındaki hediye kataloğu üzerinden istediğiniz hediyeyi sipariş edebilirsiniz.

HEDİYENİZİ NASIL ALACAKSINIZ?

Şişecam Düzcam tarafından onaylanan hediyeleriniz kargo ile belirttiğiniz adrese ulaştırılacaktır. Siparişinizin takibini isicamciyiz.biz web portalı üzerinden “Siparişlerim” bölümünden gerçekleştirilebilirsiniz. Hediyelere ait kargo bedelleri Şişecam Düzcam tarafından karşılanacaktır.

ÜYELİK KONUSUNDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

Üye Kayıt Formu onaylanmayan kullanıcılar, sisteme giriş yapamayacaklarından, puan kazanma koşullarını sağlasalar dahi bu puanları sisteme aktaramayacakları için harcama yapamazlar. Bu nedenle Kayıt Formundaki bilgilerin doğruluğu önemlidir.

18 yaşından küçükler sisteme üye olamazlar. Bu durumun tespiti halinde ilgili kullanıcıların üyeliği sonlandırılacak ve varsa sistemden elde edilen tüm hakları iptal edilecektir. Sisteme girilen bilgilerin doğruluğu kullanıcıların sorumluluğundadır. Verilen yanlış bilgilerden dolayı oluşabilecek hata ya da hak kayıplarından Trakya Cam San. A.Ş. (Şişecam Düzcam) ve/veya Tutkal Bilişim Hizmetleri A.Ş. sorumlu tutulamaz. “Isıcam Sistemleri Kumbara Kart” kulübü, aksi Şişecam Düzcam tarafından belirtilmediği sürece sadece Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde geçerlidir. Şişecam Düzcam’ın önceden haber vermeden kampanya şartlarını değiştirme ya da kampanyayı kısmen ya da tümü ile iptal etme hakları saklıdır.
“Isıcam Sistemleri Kumbara Kart” kulübüne kaydolan kullanıcılar isicamciyiz.biz ve hediye web sitesinde açıklanan şartları kabul etmiş sayılırlar.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR


1. Şişecam Düzcam tarafından hazırlanan “Isıcam Sistemleri Kumbara Kart” kampanyası 01.01.2020 ile 31.12.2020 tarihleri arasında geçerli olup, Şişecam Düzcam önceden bildirim yapmadan ve herhangi bir neden göstermeden bu kampanyayı durdurabilir veya uzatabilir
2. Sisteme yükleyeceğiniz belgelerden puan kazanabilmek için belgedeki fatura tarihinden itibaren 6 Ay içinde belgelerinizi sisteme yüklemeniz gerekmektedir. 6 aylık süre geçtikten sonra yüklenmek istenen belgeler sisteme yüklenemeyecek ve puan kazanılamayacaktır.
3. Gönderilen tüm hediyelerin garanti belgeleri orijinal kutularının içerisinde veya üzerinde mevcuttur. Garanti belgeleri sonradan temin edilen evrak olmadığından dolayı, hediye paketini açtıktan sonra içinin ve dışının dikkatlice kontrol edilmesi önemlidir.
4. Bütün ürünler fabrikasyon hatalarına karşı imalatçı ve ithalatçı firmaların garantileri altındadır.
5. Ürün teslim alındıktan sonra eğer bir arıza ortaya çıkarsa müşterilerimizin ürünle ilgili üretici veya satıcı firmalara ve/veya yetkili servislere başvurması gerekir.
6. Ürünün orijinal kutusu içinden çıkan Garanti Belgesi ve irsaliyenin atılmaması gerekmektedir. Bu belgeler garanti süresi boyunca yaşayabileceğiniz arıza durumlarında yetkili servislere ibraz edilmesi gereken belgelerdir. Teslim aldığınız ürünlerin arızalı olması durumunda, ürün kullanım kılavuzundaki talimatlara göre hareket edilmeli ve ilgili ürünün Yetkili Servisi'ne başvuruda bulunulmalıdır.
7. Ürünlerin garanti süreleri irsaliye tarihi ile başlar; üreticinin belirlediği garanti süresi ile sona erer.
8. Web sitemizde ürün puan değerleri günlük olarak değişmektedir.
9. Şişecam Düzcam ve / veya Tutkal gerekli gördüğü takdirde katalogda yer alan ürünlerin bir kısmını katalogdan çıkarabilir, mevcut ürünleri bir başkası ile değiştirebilir veya mevcut hediyenin puanını değişen fiyatlar doğrultusunda güncelleyebilir.
10. Beyaz Eşya gibi ağır ürünlerin, kargo taşımacılığı apartman kapısına kadar yapılmaktadır. Kata teslim, ev veya iş yeri içerisine teslim yapılmamaktadır.
11. Beyaz Eşya, TV gibi kurulum gerektiren ürünlerin paketinin Yetkili Servis tarafından açılarak kurulumun Yetkili Servis tarafından yapılması gerekmektedir. Yetkili Servis tarafından açılmayan ve kurulumu yapılmayan ürünler garanti kapsamı dışında işlem göreceğinden iadesi ve/veya değişimi kabul edilmemektedir. Bu konuda detaylı bilgiyi ilgili ürünün üreticisinden alabilirsiniz.
12. Yetkili Servis tarafından açılmayan ve kurulumu yapılmayan bu tür ürünler (11. Madde) garanti kapsamı dışında işlem göreceğinden iadesi kabul edilmemektedir. Bu konuda detaylı bilgiyi ilgili ürünün üreticisinden alabilirsiniz.
13. Hediye Kataloğunda yer alan ürünler stoklarla sınırlıdır. Seçtiğiniz hediyenin teknik nedenlerden dolayı sağlanamaması ya da stoklarının tükenmesi durumunda eş değerde bir hediye sunulacak veya isicamciyiz.biz portalindeki hediye kataloğu üzerinden yeni bir seçim yapma imkanı sağlanacaktır
14. Seçilen hediyeler TUTKAL BİLİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. tarafından temin edildikten sonra herhangi bir değişiklik yapılamaz. Seçtiğiniz hediyenin herhangi bir nedenle sağlanamaması durumunda, benzer özellikleri taşıyan muadil ürün gönderilir.
15. KDV, ÖTV oranlarında meydana gelebilecek değişiklikler, ayrıca Vergi ve Gümrük Mevzuatı’ndaki tüm değişiklikler puan bedellerinde değişiklik olmasına sebep olabilir
16. 11. Madde’ de belirtilenler haricindeki ürünler için, teslimat sırasında, kargo yetkilisinden ürünü teslim almadan önce ürün paketinin açılarak hediyenizin sağlamlığı ve hasarlı olup olmadığı kontrol edilmelidir. Herhangi bir hasar tespit edildiğinde, ürünü teslim eden kargo firması tarafından tutulacak hasar tespit tutanağı ile birlikte ürün iade edilmelidir. Teslim alındıktan sonra fark edilen hasarlı veya eksik ürünlerin sorumluluğu Şişecam Düzcam ve/veya Tutkal Bilişim Hizmetleri A.Ş.’ ye ait değildir.
17. Hediye puanlar nakde çevrilemez.
18. Seçilen hediyelerin teslim adresleri Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde olmalıdır.
19. Hediyelerin teslimat süresi 10 iş günüdür.
20. Her türlü anlaşmazlık halinde Şişecam Düzcam ve Tutkal Bilişim Hizmetleri A.Ş.’ nin kayıtları kesin delil olarak esas alınacaktır.
21. Katalog baskısında oluşabilecek Tipografik ve baskı hatalarından kaynaklanan sorunlardan dolayı Şişecam Düzcam ve/veya Tutkal Bilişim Hizmetleri A.Ş. sorumlu değildir.
22. isicamciyiz.biz web portalındaki hediye kataloğundan hediye siparişi verilmesi, burada yer alan tüm kampanya şartlarının kabulü anlamına gelir. 

TATİL KATILIM ŞARTLARI


Sunulan tüm seyahat ürün ve hizmetleri için seyahat başlamadan en az 4 hafta önceden Tutkal’a bildirilmesi ve rezervasyon yaptırılması zorunludur. Siparişin verilmesi ürün veya hizmetin müsaitliğini garanti etmez. Hizmet belgesi (Voucher) olmadan ilgili tesis hizmet vermek zorunda değildir.
Tüm ürün ve hizmetler rezervasyon ve doluluk durumuna göre karşılanır. Tatil tarihlerinde talep edenin istediği tarih öncelikli olmakla birlikte, anlaşmalar çerçevesinde tur şirketi tarafından farklı tarihler önerebilir. Rezervasyonlar, uçak, otel, restoran ve ilgili tesislerdeki yer durumu ile sınırlıdır.
Yurtdışı tatillerde ulaşım ücreti puanlara dahil, yurtiçi tatillerde ulaşım ise isteğe bağlı olarak değişmektedir.
Havayolu ulaşımında, müsaitlik veya bağlantı durumuna göre belirlenecek olan havayolları kullanılacaktır.
Aksi belirtilmedikçe tüm fiyatlar, çift kişilik odada kişi başı veya tek kişilik odada kişi başı konaklama olarak verilmiştir. Pansiyon durumları (yarım pansiyon, oda kahvaltı, her şey dahil vb.) ayrıca belirtilerek sunulur. Çift kişilik odada kişi başı konaklama ürünlerinin minimum 2 adet alınması gerekmektedir.
Tur hizmetlerinde dahil olan bileşenler için lütfen ilgili seyahat ürününün sayfasını dikkatlice inceleyiniz.
Zorunlu seyahat sigortasının mutlaka tüm seyahatlerde alınması gerekmektedir. Yurtdışı tatillerde vize, alan vergileri, yurt dışı çıkış harçları vs. ekstra ödemeler ve işlemler, tatil talebinde bulunan kişi/kişiler'e aittir. Bunlardan dolayı doğabilecek sorunlarda tatil talebi iptal edilemez.
Belirlenen puanlar; resmi tatiller, özel günler, sömestr tatili, bayramlar, yılbaşı, noel, yerel festivaller, kongre ve fuar gibi yoğun dönemlerde geçerli değildir.
Kesin rezervasyonlar yapıldıktan ve Hizmet Belgesi verildikten sonra meydana gelebilecek iptal ve / veya değişiklik talepleri ancak ilgili havayolu veya tesis tarafından onay bilgisi alındıktan sonra işleme alınır ve ilgili havayolu veya tesisin koşul ve cezai şartları üyelere yansıtılır.
Ayrıca tüm hizmetlerin sağlanmasında Şişecam Düzcam / Tutkal’ın kontrolü dışında gelişebilecek gecikmeler, iptaller, bagaj kaybı, hasar ya da müşterinin vasıtayı kaçırması, pasaport veya vizesinde sorun çıkması, seyahati hastalık vb. nedenlerle yarıda bırakması, kanunlara riayetsizlik etmesi gibi olumsuzluklardan ve tur programları esnasında meydana gelebilecek kazalardan dolayı Şişecam Düzcam / Tutkal sorumlu tutulamaz, hizmetin yanması halinde ücret iade talebinde bulunulamaz.
Belirtilen hizmetlerin mücbir sebeplerden dolayı yerine getirilememesi durumunda vaat edilen hizmetin sağlanamamasından Şişecam Düzcam / Tutkal sorumlu değildir. Şişecam Düzcam / Tutkal tedarikçiler ile müşteri arasında aracı konumunda olup tüm servis verilen ürünlerin emniyetlerinden yine tedarikçi firmalar sorumludur.
Belirtilen hizmetlere ait sipariş veren misafir, tüm koşullar uygulama notlarını okumuş ve kabul etmiş sayılır.
Odalara giriş birinci gece konaklamasında, en erken saat 14.00 itibari ile yapılabilir. Son gün çıkışta ise otel odalarının saat 12.00’de boşaltılmış olması gerekmektedir.
Otel odaları genelde iki kişinin konaklaması için tasarlandığından, üçüncü kişi için eklenen yatak küçük ve daha az konforlu olacaktır.
Uçuşların dahil turlarda iç hat uçuşlarından en az 3 saat önce, dış hat uçuşlarından en az 4 saat önce kalkış havalimanında olunması gerekmektedir.
Seyahat esnasında kullanılmamış hiçbir ürün veya hizmetin bedeli iade edilmeyecektir.
Aksi belirtilmediği sürece tüm turlar İstanbul çıkışlıdır.
Tatil taleplerinde iptal mümkün değildir.